torsdag den 14. februar 2008

Våd potte

VodPod minder jo lidt om en avanceret YouTube. Der gives mulighed for samsøgning i flere "biblioteker" eller samlinger af videoer og billeder med henblik på at finde lige netop det, man kan bruge. Mængden af støj bliver jo ikke mindre - deværre.
Men der findes jo alligevel mange dejlige klip, - og en rigtig tidrøver er det også. Nå, men jeg fik da samlet lidt video's, og nogen overraskelse blev det i al fald ikke for mig selv, at et af de emner jeg ville berøre i forløbet skulle være motorcykler. Og det blev så nu, hvor forårslængsler og sommerferiedrømme trænger sig på.
Det er vel ikke de mest geniale indslag, jeg har fundet, men de fleste, af de jeg fandt, bar deværre mest præg af at være slapstick, falden-på-halen eller kør-med hovedet-under-armen indslag.

Ingen kommentarer: