mandag den 19. november 2007

Personlige sider

Valget faldt ganske naturligt på igoogle, og det skyldes udelukende, at jeg der allerede havde været i gang med at lege. Dog havde jeg kun fjernet og tilføjet elementer samt oprettet en enkelt extra fane. Men har dog nu 3 af slagsen. Nyt for mig var især muligheden for tilføjelse at Feeds samt ændringsmuligheder af design.
Google Docs og spreadsheets kender jeg ikke, og har umiddelbart ingen intentioner om at bruge. Ikke til personligt brug og ejheller i arbejdsmæssig sammenhæng, da jeg bl.a. ikke kender sikkerhedsniveauet. Hvis det er godt nok og sikkert at benytte, burde vi jo alle snarest afskaffe vores abonnementer på Microsofts produkter af samme karakter. Har lidt svært ved at forestille mig mine dokumenter etc. frit svævende i "rummet". Indstilingen er måske lidt gammeldags men jeg er da til at tale med.

Ingen kommentarer: