fredag den 30. november 2007

Tuben

Lidt kendskab havde jeg til ugens ting på forhånd, idet det næsten ikke er muligt at være aktiv på nettet eller i dialog med venner og kolleger, uden at der fra tid til anden henvises eller sendes links, der relaterer sig til YouTube. Brugt det aktivt til afsøgning af muligheder havde jeg dog ikke inden denne ugens emne. Men hvor findes der dog meget, som forekommer irrelavant, men også meget man kan fornøje sig over.

Jeg valgte at linke til nogle få musikalske indslag. Indslag af kunstnere som jeg selv sætter højt. En enkelt af kunstnerne, Arina og Veto Bank, har jeg oplevet live, medens de andre kun er oplevet via fastformsmedier som LP'er og Cd'ere.




Ekstra legen, optagelse af video, afstår jeg fra pt, da jeg ikke finder, at jeg er i besiddelse af relevant udstyr til optagelse/publicering af et klip. Men et billede at Karup bibliotek er det dog blevet til på forsiden af min blog.

Ingen kommentarer: