mandag den 26. november 2007

Rap Rap

Ja, så gik der ænder i den.
Jeg skal indrømme at det eneste jeg har arbejdet med denne gang er docs - altså Google docs.
I min blog skrev jeg tidligere, at det nu nok ikke var noget jeg havde til hensigt at bruge. Men nu er jeg her altså. Det bortvejrer dog ikke mine tanker og bekymringer som luftet i bloggen vedrørende sikkerhed. Jeg er stadig af den overbevisning, at ethvert dokument , billede eller hvad man nu måtte uploade til en virtuel lagring, måske er mere udsat for fjendtlig overtagelse, end det som bliver lagret enten på egen Pc eller i et lukket netværk Bliver disse, altså google-docs dokumenter, spreadsheets etc. krypteret i samme grad som det sker med bl. a. samtaler og chatbeskeder rundsendt via Skype?

Men bortset fra det, så synes jeg faktisk, at det kan blive et endog meget spændende arbejdsredskab. Især mulighederne for at arbejde i et dokument fra flere arbejdspladser, private som arbejdsmæssige samt det faktum at flere samtidige brugere så nemt kan tilføje, redigere og ændre i materialet.

Ingen kommentarer: